Psychologia komunikacji w zespole – procesy komunikacji.

Innowacyjne szkolenie przekazujące najnowszą wiedzę z obszaru komunikacji oraz projektowania i implementacji procesów komunikacji w zespołach. Komunikacja biznesowa jest kompetencją która gwarantuje wysoką efektywność zespołu oraz pracę w najwyższych standardach komfortu oraz rozwoju. Szkolenie odpowiada w pełni na potrzebę poznania charatkerystykki budowu i wprowadzenia standardu komunikacji w zespołach

Szkolenie dedykowane:

Managerom 
Kierownikom
Pracownikom biurowym
Specjalistom d.s. obsługi klienta
Wszystkim, którzy współpracują z innymi osobami na poziomie organizacji i są odpowiedzialni za efektywność projektów

Podczas szkolenia zdobędziesz:

Wiedzę z podstaw psychologii komunikacji w zespole
Umiejętność projektowania komunikacji
Wiedzę na temat rozwiązywania konfliktów
Umiejętność prowadzenie trudnych rozumów
Umiejętność motywowania współpracowników

Cena: 1800 zł + VAT

Liczba godzin: 8

Efektywna komunikacja – Standardu komunikacji

Psychologia komunikacji w zespole – procesy w komunikacji

  • Psychologia komunikacji w zespole – wprowadzenie
  • Ja w zmianie – jak zmiana wpływa na komunikacje w zespole
  • Rodzaje komunikacji – autodiagnoza
  • Komunikacja w firmie – podstawowe zadania, narzędzia
  • Co może, czego nie może komunikacja – dlaczego jest najważniejsza
  • Strategie komunikacji – czego oczekuje odbiorca, czego oczekuje nadawca
  • Mój styl komunikacji – autodiagnoza
  • Kompetencje transparentnej komunikacji – najważniejsze zachowania

Ćwiczenie. Koło kompetencji. Uczestnicy na formularzu koła kompetencji określą poziom swoich kompetencji niezbędnych do transparentnej komunikacji.

Komunikacja vs współpraca – zadania, wyzwania, oczekiwania

  • Transparentność – dlaczego współpracownicy jej potrzebują
  • Role zespołowe – jak komunikują członkowie zespołu
  • Warunki efektywnej komunikacji – co jest najważniejsze
  • Dlaczego ludzie szukają podobieństw – rola dopasowania w komunikacji
  • EKG-Q – model komunikacji w
  • Model 4 I
  • Charakter , nastawienie , emocje – kogo mam po drugiej stronie
  • Typologia komunikacji – rola dopasowania w zespole
  • Narzędzia skutecznej komunikacji – które jest najważniejsze , sztuka doboru narzędzi
  • Informacja zwrotna – dlaczego musi być profesjonalna
  • FUKO – narzędzia do projektowania informacji zwrotnej
  • Parafraza – jak wykorzystać transparentność w komunikacji

Ćwiczenie . FUKO – uczestnicy będą projektować informacje zwrotną dla swoich klientów. Każda z informacji zwrotnej będzie zaprojektowana według narzędzia FUKO.

Copyright © 2020 - PWPC.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone