Efektywna komunikacja – Standardu komunikacji
Psychologia komunikacji w zespole – procesy w komunikacji
- Psychologia komunikacji w zespole – wprowadzenie
- Ja w zmianie – jak zmiana wpływa na komunikacje w zespole
- Rodzaje komunikacji – autodiagnoza
- Komunikacja w firmie – podstawowe zadania, narzędzia
- Co może, czego nie może komunikacja – dlaczego jest najważniejsza
- Strategie komunikacji – czego oczekuje odbiorca, czego oczekuje nadawca
- Mój styl komunikacji – autodiagnoza
- Kompetencje transparentnej komunikacji – najważniejsze zachowania
Ćwiczenie. Koło kompetencji. Uczestnicy na formularzu koła kompetencji określą poziom swoich kompetencji niezbędnych do transparentnej komunikacji.
Komunikacja vs współpraca – zadania, wyzwania, oczekiwania
- Transparentność – dlaczego współpracownicy jej potrzebują
- Role zespołowe – jak komunikują członkowie zespołu
- Warunki efektywnej komunikacji – co jest najważniejsze
- Dlaczego ludzie szukają podobieństw – rola dopasowania w komunikacji
- EKG-Q – model komunikacji w
- Model 4 I
- Charakter , nastawienie , emocje – kogo mam po drugiej stronie
- Typologia komunikacji – rola dopasowania w zespole
- Narzędzia skutecznej komunikacji – które jest najważniejsze , sztuka doboru narzędzi
- Informacja zwrotna – dlaczego musi być profesjonalna
- FUKO – narzędzia do projektowania informacji zwrotnej
- Parafraza – jak wykorzystać transparentność w komunikacji
Ćwiczenie . FUKO – uczestnicy będą projektować informacje zwrotną dla swoich klientów. Każda z informacji zwrotnej będzie zaprojektowana według narzędzia FUKO.